Jak założyć stronę fanpage bez zbędnych błędów

Jak uruchomić stronę fanpage na Facebooku unikając porażki

Wiesz co może zdziałać strona na Facebooku. Nadszedł czas, aby dowiedzieć się, jak założyć stronę fanpage, która spodoba się Twoim odbiorcom. Stworzenie strony z fanami jest proste. Ja chcę pokazać Ci drogę do osiągnięcia zysku na Facebooku, jeżeli chcesz robić dzięki niemu interesy.
Samo założenie fanpage nie jest skomplikowane. Po zalogowaniu się na swoje konto Facebooka, przejdź do aplikacji „Utwórz stronę”, wybierz kategorię odpowiednią dla Twojej działalności. Przejdź przez kolejne etapy tworzenia strony, aby wygenerować własną stronę fanowską. Wprowadź podstawowe informacje o stronie, w tym adres strony internetowej oraz adres profilu w serwisie Facebook. Po podaniu wszystkich danych, Twoja strona Fanpage zostanie utworzona.

jak założyć stronę fanpage
Nadszedł czas, aby założyć stronę fanpage, która się spodoba odbiorcom

Jest wiele porad, krok po kroku, jak zaplanować stronę fanpage. Jednak jak zrobić stronę, która zachęci ludzi, aby stali się jego fanami, to jest prawdziwe wyzwanie.

Poznaj: 5 powodów, dla których potrzebujesz strony fan page.

Kiedy strona fanowska będzie atrakcyjna dla użytkowników FB

Wybierz dobrą nazwę dla swojej strony fanów
Upewnij się, że dobrze nazywasz swoją stronę fanów. Dotyczy to nie tylko tego, co pojawi się na głównej stronie, ale także faktycznego adresu URL strony z fanami. Wybierz nazwę, która będzie łatwa do zapamiętania, aby czytelnicy nie mieli trudności z zapamiętaniem adresu, jeśli chcą go odwiedzić.

Ustaw przyciągającą wzrok stronę docelową
Strona docelowa będzie pierwszą rzeczą, którą zobaczą odwiedzający Cię fani. Upewnij się, że zrobiłeś to naprawdę dobrze, aby przyciągnąć uwagę Twojego rynku docelowego i wzbudzisz ich zainteresowanie. Możesz dostosować ją tak, aby wyglądała dokładnie tak, jak chcesz. Również, dobre zdjęcie profilowe daje odwiedzającym wyobrażenie o tym, o czym jest strona, nawet bez czytania tekstu.

Nie popełniaj błędów. Twoje zdjęcie na okładce jest najlepszą możliwością promowania marki w Internecie. Jeśli nie mówi nic o Twojej marce, straciłeś ogromną szansę na zdobycie nowych, darmowych fanów.

Historia jako całość (cover i profil) musi mówić do fanów – przekazać wartości jakie oferujesz i dlaczego ktoś powinienem polubić tę stronę. Potencjalny fan, chce wiedzieć od razu – kim jesteś i znać wartość, którą oferuje mu strona. Jeśli nie będzie mógł ocenić tych rzeczy w ułamku sekundy, prawdopodobnie natychmiast zapomni o Twojej stronie. Nie dostaniesz kolejnej szansy na przekształcenie go w fana, a potem w klienta. Twój obraz profilu jest z pewnością najważniejszym obrazem, jaki masz na Facebooku. Twoi fani (i inni użytkownicy FB) widzą go w wiadomościach, kiedy komunikujesz się z nimi. Niech będzie prosto, rozpoznawalnie i markowo. Posiadanie świetnie wyglądających zdjęć wraz z ich przekazem, ma kluczowe znaczenie dla ostatecznego wyniku.

Pamiętaj – fani wchodzą w interakcje z twoją stroną, która znajduje się w kanale wiadomości – nie na Twojej osi czasu. Jeśli śledzisz główne marki na Facebooku, wiesz, że prawie wszyscy używają logo marki jako obrazu profilu.

Założyć stronę fanpage i zarabiać więcej pieniędzy

Doinformuj swoich fanów
Istnieje powód, dla którego strony fanowskie są budowane z wieloma zakładkami. Upewnij się, że umieściłeś wszystkie istotne informacje o swojej firmie. Kilka faktów, które możesz umieścić na stronie swojego fana, to historia firmy, produkty, które sprzedajesz i dlaczego Twoi docelowi odbiorcy powinni wybierać Ciebie zamiast swoich konkurentów. Użytkownicy Facebooka będą czytać to bardzo uważnie, aby sprawdzić, czy jesteś wiarygodny i godny zaufania.

Nie lekceważ mocy „Lajków”
Kluczem do skuteczności stron fanów na Facebooku jest przycisk „Lubię to”, a ikona z kciukiem do góry stała się synonimem samego Facebooka. Za pomocą jednego kliknięcia, możesz nadać innym osobom w sieci wiadomości, które przyciągnęły Twoją uwagę. Ten mały przycisk, ma dużą moc. Pokazuje nie tylko liczbę osób, które są rzeczywiście zainteresowane tym, co napisałeś, ale także dlatego, że lubią stronę. W ten sposób fan automatycznie umieszcza ją na swojej osi czasu, dzięki czemu jest ona widoczna dla osób w ich sieci. To skutecznie oszczędza czas i wysiłek, ponieważ fani mogą rozreklamować stronę za Ciebie.
Przycisk „Lubię to”, to informacje czy klienci znaleźli to czego szukają. Co więcej, „lajki” mogą również służyć jako wskaźnik, aby zobaczyć, jak skuteczne są obecne działania marketingowe. Im więcej „polubień” dostajesz, tym bardziej prawdopodobne jest, że droga marketingowa, którą podjąłeś, jest właściwa. Trafiasz do Twoich odbiorców.

Aktualizuj regularnie
Regularnie publikuj aktualizacje na swojej stronie fanów, bo samo to jak założyć stronę fanpage poprawnie nie wystarczy. Przygotuj się do ręcznego zapraszania osób, aby na początku stały się obserwatorami Twojej strony. W końcu nikt nie wie, kim jesteś i dlatego założyłeś stronę. Aby dotrzeć do rynku docelowego, poszukaj osób. Piękno Facebooka polega na tym, że pozwala on łatwo znaleźć takie osoby. Wyślij im zaproszenie do „polubienia” Twojej strony fanów. Na samym początku, możesz zaangażować rodzinę i przyjaciół w polubienie strony, abyś mógł stale zwiększać liczbę obserwujących.

Kilka porad marketingowych

  • Trzymaj się zasady 80:20 – 80% bez sprzedaży (zabawne, edukacyjne, inspirujące) i 20% promocyjnych wpisów. Oczywiście może się to zmienić, jeśli jesteś w e-commerce.
  • Zafunduj swoim fanom ekskluzywne kupony lub zniżki w mediach społecznościowych.
  • Dołącz wezwanie do działania w swoich wpisach, np. „Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej!”
  • Udostępniaj fanowskie treści i wspomnij o fanach, którzy je utworzyli.
  • Pisz krótkie posty. Posty zawierające mniej niż 250 znaków wykazują zwiększenie zaangażowania
  • Kształcić fanów za pomocą poradników

Założyć stronę fanpage i zawsze…

Umieszczać świetne treści
Treść nie oznacza tylko wiadomości i informacji, choć są one z pewnością ważne. Obejmuje również zdjęcia, filmy i inne tego typu pliki, które pomogą Ci zwrócić uwagę Twoich docelowych odbiorców.

Skorzystaj z sugestii co publikować na fanpage

czytajwsieci.pl– nie przejmuj się, nie robi błędów ten co nic nie robi

Loading

Dodaj komentarz